— 七日峡谷 —

Little Panda Bear - Kimya Dawson

You are my little panda bear, little panda bear,
你是我的小熊猫宝贝,小熊猫宝贝呀,
I love you, yes i do,
我爱你,是的我爱你,
And all the funny things you do,
我爱你,我爱你做的一切有趣之事,
I love you, yes i do,
我爱你,是的我爱你,
You are my little panda bear,
你是我的小熊猫宝贝,
panda bears are rare, yes it's true,
熊猫宝贝很罕见,你也是我的唯一,
There's only a few and there's no other one like you,
没有人像你一样,你是独一无二的存在,
I love you, yes i do,
我爱你,是的我爱你。

评论
热度(254)