— 七日峡谷 —

Shot Reverse Shot - Jack Johnson

平时最开心的事就是,听广播的时候发现这种小众的好歌,喜欢这种有点不正经却自由自在的感觉。

Hook me up, look in my eyes,
把我捧起来,望向我的眼,
Dilate do I surprise you?
我是否欣喜了你,
Watch me blush, blink sink,
看着我脸红,眨眨眼,
Trust in me so you don't have to think,
不必去思考 尽管相信我,
Stars so small,
星星如此小,
You're the king of them all,
你是他们的国王。

评论
热度(8)