— 七日峡谷 —

Apples and Pie - Ellem

Like apples and pie,
就像苹果和派的关系,

We go together so nice,
我们在一起多么般配啊,

But we're so different,so different,
但是我们实在是太不同了,太不同了,

You and I,
你和我,

Like birds on the wire,
就像站在电线上的鸟儿一样,

We could hang out for days,
我们可以一起玩好多天,

But you're a bluebird,
可是你是一只蓝知更鸟,
I'm a sparrow,
我是一只麻雀,

Flying different ways,
我们飞行的方式不同,

Still i don't need no more time,
但我不需要更多的时间思考了,

Already make up my mind,
我已经下定决心,

Don't want the sun,
我可以丢掉太阳,

Don't want the moon,
丢掉月亮,

Don't need the earth,
丢掉地球,

But i need,
但是我唯一需要的,

You,
就是你啊,

Like apples in pie,
因为我们是苹果派里,苹果和派的关系啊^_^。

评论
热度(31)