— 七日峡谷 —

Haunt U - mysticphonk

歌词大意:远离我,我不想我的黑暗面伤害到你,推开你是保护你最好的方式。



My time is here and I'm making it clear, 

我的时间所剩无几,而我想在此把话挑明,


Oh I love you my dear, 

我爱你,


But I'm gone, I'm gone, 

但我启程离开,一去不返,


I might come back when the Benz all black, 

我或许会乘着一辆漆黑的轿车归来,


Ten racks on my lap, 

膝头放着十字架,


If I don't relapse and I stay strong, 

若我不再深陷往事并且足够坚强,


I could do anything I want to, 

我能做到我想做的一切,


Bump Lil Peep, when I die I'm haunt you, 

杀死我吧,我的魂在我死后会代我萦绕你身边,


I could live forever if I want to, 

若我愿意我也可以永生不死,


I could stop time but I never wanna do that again, 

我能让时间停止,但我永远不想故计重施,


Nothing worse than losing my friend, 

没有什么比失去挚友感觉更糟,


And the feeling you get when everybody that you love ain't around, 

直到挚爱之人离你远去,你才能体会到切肤之痛,


I really gotta get away from this town, 

我想我必须离开这里,


I'm just waiting for a wave and I'll drown, 

我只是在等待一阵海浪,能让我自在地溺水,


Satan letting me down, 

是撒旦祂要我堕落,


I just wanna help you see, you should run away from me, 

我只是想让你明白,你应该离开我的,


Baby I'm a drug and I don't wanna hurt you, 

我是一味毒药,而我不愿伤害你,


No I'm not gonna hurt you girl, not at all, 

我绝不会伤害你,


I ain't gonna set you free, 

但我亦未曾想要放你自由,


All you gonna get from me, 

你能从我这里得到的,


Little bit a love and a little virtue, 

不过是一丝丝爱意和一点点美德,


If I hurt you, I'll end it all, 

若我伤害了你,我会亲手了结这一切。 


评论(3)
热度(7)