— 七日峡谷 —

I Touch Myself - Various Artists

被封面丑哭了……

话虽这么说,可千万别因为绝丑的封面而放弃一首好歌哦。

原版来自比利时合唱团Scala&Kolacny Brothers的专辑Dream on, 因为权限问题所以只能放这个了,大家可以移步网易云音乐收听整张专辑!

再哔哔一句,第一次听到如此清新脱俗的小黄歌,不懂英语的还以为在崇拜唱诗呢……


歌词:

I love myself; I want you to love me, 

我深爱自己  我想要你也爱我,

When I feel down; I want you above me, 

当我情绪低落时  我想要你在我上面,

I search myself; I want you to find me, 

我探寻自我  我想要你发现我,

I forget myself; I want you to remind me, 

我遗忘自我  我想要你点醒我,

I don't want anybody else, 

我谁都不想要,

When I think about you I touch myself, 

我连爱抚自己时满脑子都是你,

Ahh ohh i don't want anybody else, 

我谁都不想要,

You're the one who makes me come runnin, 

你是让我充满动力的人,

You're the sun who makes me shine, 

你是让我发光的太阳,

When you're around I'm always laughin, 

当你在身边时 总能给我带来愉悦,

I want to make you mine, 

我想让你只属于我,

I close my eyes and see you before me, 

当我闭上双眼 你总是会出现,

Think I would die if you were to ignore me, 

如果你无视我 我想我会死掉,

A fool could see just how much I adore you, 

任谁都看得出我有多么的爱你,

I'd get down on my knees, 

我可以跪下来,

I'd do anything for you, 

为你做任何事,

I don't want anybody else, 

我谁都不想要,

When I think about you I touch myself, 

我连爱抚自己时满脑子都是你,

Ahh ohh I don't want anybody else, 

我谁都不想要,

Oh no oh on oh no, 

哦不 哦不 哦不,

I don't want anybody else, 

我谁都不想要,

When I think about you I touch myself, 

我连爱抚自己时满脑子都是你,

Ooh I don't want anybody else, 

我谁都不想要,

Oh no oh on oh no, 

哦不 哦不 哦不,

I don't want anybody else, 

我谁都不想要,

When I think about you I touch myself, 

我连爱抚自己时满脑子都是你,

Ooh I don't want anybody else, 

我谁都不想要,

When I think about you I touch myself, 

我连爱抚自己时满脑子都是你,

Ooh I don't want anybody else, 

我谁都不想要,

When I think about you I touch myself, 

我连爱抚自己时满脑子都是你,

Ooh I don't want anybody else, 

我谁都不想要,

When I think about you I touch myself, 

我连爱抚自己时满脑子都是你。

评论(1)
热度(5)